17.11.2009 15:45

Co je zbloudilá duše a její projevy

Zbloudilá duše - na člověka až dýchne chlad, když si uvědomí, že je to část zemřelého člověka, který odešel z našeho světa živých tak rychle (většinou i násilně), že si neuvědomil, že je mrtvý a že by měl odejít "za světlem". Taková duše bloudí naším prostorem a hledá někoho, koho zná, někoho, kdo by mu dal energii, nebo někoho o kom tuší, že by mu mohl pomoci. Najde-li někoho takového, pak se na něj tzv. přivtělí - zasáhne do jeho energetického pole a využívá energie takového člověka ke svému záměru. Takto "napadený" jedinec má najednou problémy sám se sebou - trpí zimomřivostí, únavou sotva tahá nohy za sebou, má zádumčivou, skoro až depresivní náladu ... a to bez zjevného důvodu. Ráno je nevyspalý, i když prospal 12 hodin. Vyskytoval-li se takový člověk v poslední době byť jen v blízkosti hřbitova, či nemocnice, má "diagnozu" téměř stoprocentní - přivtělená duše!

Žádnou paniku, napadenému i duši lze pomoci, je-li to v souladu s Vesmírnými zákony - to znamená, že odvedením duše ke světlu není poškozen ani zájem nositele, ani zájem duše. V momentech, kdy se přivtělí duše mrtvého například na tělo svého vraha, by se jednalo o poškození zájmu obou elementů, neboť zde již pracují karmické zákony. Odvedení takové duše je možné až po nastolení "vyšší spravedlnosti", nebo velmi složitým postupem, který nemusí být úspěšný,v každém případě "zavání" černou magií.

Po  odvedení duše se hostiteli velmi brzy navrátí jeho přirozená energie a rovnováha.

—————

Zpět



Diskusní téma: Co je zbloudilá duše a její projevy

Datum: 16.03.2023

Vložil: Gabrus

Titulek: Gábina

Dobrý den před šesti měsíci mi zemřela sestra bylo jí 28 roků na vážnou nemoc rakovinu moc jsme to těžce nesli a neseme stále měla jsem velké deprese úzkosti a žal
a před týdnem mě někdo zalehnul při vědomí v leže na posteli a trvalo to Asi tři sekundy a vyšlo to země a já od té doby se cítím lépe necítím deprese a ani žal zármutek v srdci ani tu neskutečnou únavu co jsem měla ale je tady i druhý problém že má dcera 14 ti léta ji stále slyší chodit někdy ji to až vadí a má i strach trvá to už asi čtyři měsíce není to dene ale častěji i já to slýchávala také a budila se v noci ale stala se jí včera jedna hrůzostrašná věc že se vzbudila v noci protože někdo škrábe jako by nechty u postele ona se vzbudila Lekla a sedla si a u komody sedělo prý dětské tělíčko hubené ale obličej mělo v podobě mé nemocné sestry která zemřela na rakovinu viděla ji takovou jakou si ji pamatovala několik dní před smrtí
Koukala Na ní z boku nevím si rady ona nás moc milovala i my ji ale dcera je z toho moc špatná prosím Budu ráda když mi odpovíte děkuji myslím si že se tady drží u nás a bloudí její duše

Odpovědět

—————

Datum: 30.01.2014

Vložil: Beth

Titulek: počet zbloudilých duší

Dobrý den, bylo mi řečeno, že se v mém okolí pohybuje 13 zbloudilých duší. Je to normální a jak to mám vyřešit?

Odpovědět

—————

Datum: 20.12.2011

Vložil: olga Matygsová

Titulek: zbloudilé duše

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jak se takové zbloudilé duše,která se na mě přilepila,zbavím...děkuji Olga M.

Odpovědět

—————





Kontakt

Štěpánka