29.11.2009 16:38

Kletba

Včera odpoledne jsem byla s dcerou v kině.Film se mimochodem jmenoval Vánoční koleda a všem, co se rádi baví a současně rádi zaznamenávají poučení z osudů jiných, ikdyž filmových, bytostí, vřele film doporučuji, zvláště pak v provedení 3D! A teď zpět k nadpisu - seděla jsem na zpáteční cestě z kina v trolejbusu a zaslechla jsem, jak jedna stařenka povídá té druhé:"Ten její muž je takovej kurevník, fuj, kéž by mu to jeho nádobíčko vypovědělo službu!" V tom se mi v hlavě rozezněla jedna sekvence z Vánoční koledy, kde hlavní postava, pan Vydřigroš, odpovídá na výzvu k dobrovolnému příspěvku na chudé, kteří by nemuseli dožít vánočních svátků, hláškou:"Tak ať si poslouží a zemřou, sníží se tak přelidněnost světa!" Večer mi vyprávěla moje kamarádka Irena o mladé dívce, která pracovala v nemocnici na interně a která si, společně s dalšími sedmi dívkami, odnesla z tohoto zaměstnání stejné zdravotní problémy, které se však zdravotníkům nedaří identifikovat a najít jejich původ. Obě nás napadlo stejné - kletba - kolik pacientů nespokojených, že trpí bolestmi a sestřičky se jim dost individuálně nevěnují, jsou schopni pronést nějakou ošklivou kletbu typu:"Kéž byste všichni trpěli jako trpím já!"

Uvědomila jsem si, kolik podobných kleteb průměrný člověk vysloví jen například za týden. Jistě, všechny kletby nemusí být účinné, protože jejich původci neudrží takovou myšlenku životaschopnou dlouho, potřebují si jen ulevit ... ale přesto, ikdyby byly účinné jen třeba z 10 %, tak je to velká spousta lidských neštěstí. Lidé si vůbec neuvědomují svou mentální sílu, kterou používají špatným způsobem - k přání neštěstí, neúspěchu, rozchodům, nemocem, apod. Naštěstí jsou mezi námi lidé, kteří se snaží "udržet rovnováhu" a naopak používají svou mentální sílu k přání úspěchu, štěstí, setkání, zdraví... i směrem k lidem, které třeba vůbec neznají. Možná si říkáte, že jsou to blázni, ale já říkám, zaplaťpánbůh za ně!

Jak poznat, že jste pod kletbou? Přestane se vám dařit, stíhají vás různé nehody v dosti rychlém sledu (podle toho, jak moc ležíte vysílači kletby v žaludku), onemocníte náhle a vážně, přestanete mít rádi lidi, které jste do té chvíle zbožňovali, rovněž váš majetek může utrpět velice nečekanou újmu a většinou velice nečekaným způsobem. Existují i místa, která jsou prokletá a ze kterých se pak přenáší kletba na lidi, kteří toto místo navštíví.

Nejsilnější jsou kletby pronesené lidmi se smrtí na rtech. Takové bývají skoro neodvolatelné, zvláště když prokletý není zrovna člověkem žijícím podle "božích zákonů".

Máte-li pocit, že na sobě poznáváte nějaký příznak kletby, zkuste tento rituál, který používám k rušení kletby já. Potřebujete k němu jen černou svíčku, misku a vodu. Na dno misky nakapejte pár kapek vosku, připevněte pomocí nich svíčku do misky a do misky nalejte vodu - svíčka by měla alespoň z poloviny přesahovat hladinu vody. Pak upřete svůj zrak na plamen svíčky a myslete na to, že se přejete zbavit potíží, které vás sužují. Plamen v této fázi může různě přeskakovat, či se zvětšovat nebo zmenšovat. Svíci nechte hořet až do okamžiku, kdy se sama zhasne o hladinu vody. Pak zbytek svíce, vodu a nejlépe i misku(rozhodně z ní už raději nejezte) zakopejte někde do země.

 

—————

Zpět


Kontakt

Štěpánka