02.08.2010 20:25

Regrese...většinou smutný výlet do minulých životů

Chtěla bych se s Vámi podělit o mou zkušenost s regresemi. Regrese, nebo-li správně Hlubinná abreaktivní psychoterapie, je dalším pomocníkem v duchovním růstu člověka, neboť mu přináší informace, které formovaly jeho duši mnohdy  i po celá staletí. Jedná se o metodu, kdy se klient uvolní a terapeut ho navede na jeho poslední událost, která má spojitost s problémem, se kterým klient bojuje v současném životě a chce ho vyřešit, nebo ho alespoň pochopit. Klient ve stavu uvolnění, nikoli hypnozy, vidí obrazy, které se propojují v jakýsi film, který interpretuje terapeutovi...ten příběh zaznamenává a snaží se v příběhu najít možné bloky, které mohou způsobovat potíže v nynějším životě klienta. Klient projde při čištění události v minulém životě i několikrát stejný příběh...zajímavé je, že při každém procházení dochází k určitému pochopení situace z jiného nadhledu a tak situace, která byla při prvním "procházení" značně traumatizující, je při posledním procházení emocionálně chladná a vyrovnaná.

Má, asi nejbolestnější, regrese mě přenesla do 17. století, kdy jsem byla krásnou 4letou holčičkou, s kudrnatými dlouhými vlasy, která seděla v pokoji a česala svou panenku. Můj otec, nepříliš úspěšný obchodník, spíš zkrachovalý obchodník, se právě ve stejné místnosti dohadoval s jiným mužem, který přinesl nějaké listiny. Cizí muž odešel, můj otec ke mě přišel, chytil mě za ramena, zvedl do vzduchu, řval na mě, že za všechno můžu já a pak se mnou mrštil o zem. Bouchla jsem se o dekoraci nohy stolu a zemřela. Tolik první průchod událostí....

2.průchod událostí:

-vyšlo najevo, že má matka je poměrně dlouho mrtvá, můj otec je duševně nevyrovnaný, ne-li přímo nemocný. Naše živobytí je závislé na rentách od mého dědečka, otce mé matky. Znovu procházím tím, jak mě bere můj otec za ramena, zvedá do vzduchu a praští se mnou o zem. Nyní si uvědomuji to, jak naprostě nevinně a nechápavě hledím do pološílených očí mého otce...

3. průchod událostí:

-ukazuje se, že můj dědeček je skvělý muž, se kterým jsem dětsky šťastná, hrajeme si a dovádíme spolu. Uvědomuji si, že s otcem mě nic nespojuje, jen respektuji, že je mým otcem...opět procházím situací, která způsobila mou smrt.

4. průchod událostí:

- můj dědeček dává "nůž na krk" mému otci, že buď se nastěhuji do dědečkova domu, anebo přestane vyplácet rentu mému otci. Otec s tím nesouhlasí...proto přichází onen muž s papíry, které potvrzují, že můj dědeček zastavuje rentu mému otci. Poté opět přichází můj otec ke mě a zabíjí mě.

5. průchod událostí

- neustále moje pozornost utíká k panence, kterou držím v rukou a češu jí...Uvědomuji si, že můj otec mě před odhozením drží stejně...jako panenku...Můj dědeček a můj otec se o mě v podstatě přetahují taky jako o panenku...a já si v současném životě mockrát připadala jako panenka v rukách mužů....Terapeut tedy odstraňuje blok - už si se mnou nebude nikdo "hrát jako s panenkou"

6. průchod událostí

- už mám nad situací, která způsobila mou smrt, docela nadhled...chápu totiž souvislosti....a ukazuje se, že můj otec se krátce po mé smrti zastřelil.

7. průchod událostí

- mám pocit, že jen koukám na film, ze kterého mi je smutno, ale odnáším si z něj poučení....blok je odstraněn!

Tak to byl ve stručnosti popis jedné regrese. Potýkáte-li se s nějakým výrazným a opakujícím se problémem ve svém životě, vězte, že takových bloků máte "nasekáno" pravděpodobně hned několik. Stojí mnoho času jimi projít podobně, jak jsem popsala....příběh za příběhem. Pravdou však zůstává, že vám to v současném životě pomůže a až téměř "kouzelně" odvane váš věčně se opakující problém..

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Regrese...většinou smutný výlet do minulých životů

Datum: 19.09.2012

Vložil: Katka

Titulek: Regresní terapeut

Ahoj, můžu se zeptat, jestli ty sama nabízíš také regresní terapii, nebo nemohla bys někoho spolehlivého doporučit? Děkuji

Odpovědět

—————

Datum: 05.05.2013

Vložil: kelda

Titulek: Re: Regresní terapeut

Andrej Dragomirecký jistě najdeš jeho web na netu.

Odpovědět

—————

Datum: 13.09.2010

Vložil: Pavel

Titulek: Regrese...

Minulé životy neexistují. Je jen tento, a proto je třeba ho brát vážně.

Odpovědět

—————

Datum: 09.09.2011

Vložil: Vitas

Titulek: Re: Regrese...

Myslím, že se mýlíš... Zkus si přečíst něco od Moodyho a pochopíš...

Odpovědět

—————

Datum: 11.11.2016

Vložil: Alex

Titulek: Re: Regrese...

Ano neexistují, ale pouze jen ve Vaší omezené mysli.. v příštích životech na to určitě přijdete.. :)

Odpovědět

—————





Kontakt

Štěpánka