12.02.2010 07:21

Říkejte, co cítíte ... nejen na Valentýna

Blíží se Valentýn a já čím dál častěji kolem sebe slyším věty typu:"Hele, jak mu to mám říct?Mám mu napsat, že se mi líbí? Že jsem do něj úplně hotová?....nebo...."Podívej se, na Valentýna tě žádná baba nepošle do háje, když jí napíšeš, že se ti líbí!"

Moc se mi zamlouvá, jak tolik lidí téměř hromadně usilovně vymýšlí, jak chytit příležitost za pačesy, zahodit stud a říct to, co máme na srdci. Už z tohoto důvodu mám svátek sv. Valentýna moc ráda. Dostat krásnou rudou růži je moc hezký pocit, ale to, že se mi někdo snaží říct "mám tě ráda; jsem rád(a), že tu pro mě jsi; miluju Tě" apod., to je to vždy ten nejkrásnější dárek. Mít lásku na srdci - to je ten nejlepší a nejupřímnější dárek v našem životě pro kohokoli, ale hlavně pro nás samotné!

Moc bych si přála, aby lidé časem dospěli k tomu, že jim nebude činit problém říct, že mají někoho rádi, či ho dokonce milují. Moc bych si přála, aby lidé spíše řešili, jak vyjádřit nejpřesněji, co k nějakému člověku cítí a neřešili, jak to ten druhý přijme. Ano, "příjemce zprávy" nemusí reagovat tak, jak bysme si přáli, či očekávali ... to se prostě stává. Věřte však, že Vám se v tomto případě uleví, neboť:

- jste v sobě objevili další střípek zdravého sebevědomí,

- nastartovali jste u člověka, kterému jste sdělili "mám tě rád(a), zamiloval(a) jsem se do tebe", nějaký proces ...třeba proces zvažování, jestli zrovna vy nestojíte za to, aby s vámi šel(šla) minimálně kus svého života ruku v ruce

- udělali jste si jasno, jestli ten druhý k vám chová stejné city, nebo jste si celou dobu jen "něco" namlouvali.

 

Chováte-li v srdci lásku k někomu, řekněte mu to! KDYKOLI! PROTOŽE UŽ K TOMU NIKDY NEMUSÍTE MÍT PŘÍLEŽITOST! Tohle jsem si uvědomila se smrtí svého otce - nestihla jsem mu říct, jak moc ho mám ráda! U své matky, která zemřela o 10 měsíců později, jsem už takovou chybu neopakovala. Tohle jsou přesně ty okamžiky, které vás naučí říkat, co cítíte, raz dva! Zvládněte to dřív, než já! Kvůli sobě, i druhým!

 

Krásného Valentýna .... mám Vás, lidičky, moc ráda! ;-)

—————

Zpět


Diskusní téma: Říkejte, co cítíte ... nejen na Valentýna

Datum: 15.03.2010

Vložil: sluníčko

Titulek: ...

Po dlouhé době jsem se dostala na Vaše stránky. Nějak nebyla nálada, nemoce...a ted, jak jsem se začetla.... Mám ráda vaše články a mám vždy nad čím přemýšlet. Děkuju Vám. Moc.

Odpovědět

—————

Datum: 19.02.2010

Vložil: Petr K.

Titulek: :-)

takže,Já Valentýna neslavím..víc nemohu dodat..myslim si že lidi můžou a měli by/podle mě/ dávat své city najevo pořád,a ne jen protože nějakej blázen zase vymyslel nějakej svátek :-) například loni na Valenta jsem zjistil že mě má přítelkyně pěkne podvádí a lže mě.nebyl z toho ideální Valentýn :-) ale proste to připadlo na ten den zrovna,tak jsem měl delat co?přetvářku?ne to ne...ale byl aspon na čas čistej vzduch...

Odpovědět

—————

Datum: 20.02.2010

Vložil: štěpka

Titulek: Re: :-)

Peťo, já vím, že tohle bolí...Přála bych si, abys tuhle bolest jednoho dne odkopnul (protože je to pořád v tobě) a potkal nějakou dívku, které dokážeš přesně říct, co k ní cítíš!

Odpovědět

—————





Kontakt

Štěpánka